اخبار روزفناوری

Kingdom Come: Deliverance 2 Preview – بزرگتر و بزرگتر

Kingdom Come: Deliverance 2 Preview – بزرگتر و بزرگتر

این که یک پیش‌نمایش عملی نوشتم، دیوانه کننده است > از Kingdom Come: Deliverance هفت سال پیش، پس از سفر به قلعه هور. این دیوانه نیست که من پیش نمایش را نوشتم. مدت زیادی به Kingdom Come: Deliverance علاقه داشتم. چیزی که دیوانه کننده است این است که هفت سال پیش بود. زمان می گذرد.

همانطور که اکنون می دانید، Kingdom Come: Deliverance 2 در حال دریافت است نسخه ای در هفتمین سالگرد آن. علاوه بر این، ما جنبه‌های دیگری مانند نبرد در دسترس تر و افزایش اندازه و مقیاس بازی. من که اخیراً با بازی در Kutna Hora که قبلاً به عنوان Kuttenberg شناخته می‌شد، کار کردم، می‌توانم در مورد برخی از این تغییرات و آنچه که برای انتشار کامل آن نوید می‌دهد صحبت کنم.

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. Warhorse Studios Kingdom Come: Deliverance 2 را طراحی کرده است تا همه بتوانند وارد شوند. شما نیازی به این کار ندارید بازی اول را انجام داده اند تا بتوانند بازی دوم را با وجود اینکه ادامه مستقیم است، بازی کنند و درک کنند. در پایان بازی اول، شما – با هانس کاپون – در یک ماموریت برای رساندن پیام به جنگلی سوار می شوید. این زمانی شروع می‌شود که چند روز بعد از آن جنگل خارج می‌شوید و در نقشه Bohemian Paradise، اولین نقشه از دو قرار می‌گیرید.

این اولین قسمت Kingdom Come: Deliverance 2 است و اولین جلسه از دو جلسه عملی است که من با بازی در زمانی که در Kuttenberg بودم داشتم. با چنین پیوند مستقیمی، فقط چند روز بین بازی اول و دوم، طبیعتاً تعجب خواهید کرد که چگونه آنها در چیزی که اساساً بازنشانی توانایی ها و بازگرداندن هنری به اصول اولیه، حداقل اصول اولیه برای شروع هر بازی، کار می کنند، کار می کنند. در این حالت، در یک کمین به شدت مجروح می شوید که شما را به حالت اولیه باز می گرداند.

همه چیز گم نمی شود. هنری در بازی اول خواندن و نوشتن را یاد گرفت و این یک مورد فراموشی کامل نیست. مهارت‌هایی که هنری به‌عنوان بخشی از داستان آموخته است، باقی می‌ماند، اما اگر اولین بازی را بازی کنید و همه چیز را به حداکثر برسانید، تبدیل به نسخه غیرمعمول کانر مک‌لئود شده‌اید. شما اینجا نخواهید بود ممکن است پیشرفت در اینجا برای شما آسان تر باشد زیرا تغییرات ایجاد شده توسط Warhorse Studios تا حد زیادی باعث بهبود برخی از عناصر بازی شده است.

قبل از بحث در مورد آن، بیایید بدون ارائه اسپویل های زیاد، اصول اولیه را پوشش دهیم. بله، ریست به دلیل کمین شما و هانس کاپون است، و با توجه به آنچه در قسمت ابتدایی داستان دیدم، هدف تکمیل ماموریتی است که ابتدا برای آن آنجا بودید. شما آنجا هستید تا پیام خود را به قلعه تروسکی برسانید، اما در آن کمین، همه چیز را از دست داده‌اید، و طبیعتاً، تنها نشانه‌ای از حضور در آنجا مهرهایی برای اثبات اینکه شما چه کسی هستید، همه گم شده‌اند. وقت آن است که راه خود را بالا ببرید. در چند ساعت اول، دیدن اینکه چگونه بازی شما را به جهان آورد – یا به آن بازگشت – جالب بود. من می‌توانم استدلال کنم که بیشتر از افراد جدید استقبال می‌کند، زیرا به طور ارگانیک شما را با چندین مکانیک آشنا می‌کند.

جلسه دوم گیم پلی که من را بعداً در بازی قرار داده بودم، در خود Kuttenberg، یک مثال عالی از این بود که چگونه ماموریت های خاص می توانند تغییر کنند و چگونه انتخاب ها – و حتی ناتوانی در انجام کاری – می توانند پیامدهایی به همراه داشته باشند. من به جزئیات کامل آن نمی پردازم، اما این تلاش شما را در میان دو گروه قرار می دهد که به دنبال راه اندازی یک مدرسه آموزش شمشیربازی هستند. در طول تلاش، چند مسیر برای پیشرفت خواهید داشت. من مسیر یواشکی را امتحان کردم، یک آیتم را دزدیدم، اما دیدم که منجر به پنالتی از طرف من در مسابقات شد.

آنچه که از این موضوع خواهم گفت این است که کوتنبرگ چقدر بزرگ است. ساسائو، با صومعه، مهم ترین منطقه در بازی اول است. کوتنبرگ از این نظر بسیار بزرگتر است. با طبیعت شلوغ خود، پرسه زدن در اطراف شهر به آن احساس سرزندگی می دهد. برداشت‌های اولیه نشان می‌دهد که Warhorse در ساخت Kingdom Come: Deliverance 2 در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر از همه نظر موفق بوده است. عنوان اصلی قبلاً یک عنوان بالغ‌تر از بقیه بود، و هدف از این هم بیشتر بود.

این در مورد گفتگو نیز صدق می کند. بازی‌ها و سایر رسانه‌ها اغلب «بالغ» را فقط مقداری فحش و مقداری رابطه جنسی غیرضروری و نابجا در نظر می‌گیرند. فحش و ناسزاگویی از چهار ساعت اضافه ای که با بازی داشتم هنوز وجود دارد. با این حال، دیالوگ فوق‌العاده به نظر می‌رسد، و رشد شخصیت مطمئناً قوی است، با توجه به مکالمات بین هنری و هانس. حتی سایر مکالماتی که من دیده ام طبیعی تر است.

انیمیشن‌های بهبود یافته به طرز چشمگیری آن را تقویت می‌کنند. از جمله ضبط حرکت روی چهره، با کیفیت بصری کلی بهبود یافته و انیمیشن های اضافه شده در سراسر این مکالمات و بازی، به غوطه ور شدن این مکالمات و بازی می افزاید. مبارزه همچنین نرم‌تر به نظر می‌رسد، با افزایش تنوع سلاح‌ها و بهبود نبرد غیرمسلح با اقدامات بیشتر در مورد نحوه مشت زدن در طول مبارزات میله‌ای.

علاوه بر پیشرفت‌ها در انیمیشن‌های رزمی، روان بودن مبارزه بهتر عمل می‌کند. با پخش مجدد نسخه اصلی، مطمئناً دنباله آن بیشتر در دسترس است. با این حال، این کار را بدون تضعیف بهترین سیستم مبارزات غوغا در هر RPG مدیریت می کند. شما همچنان از ترکیب‌های ترکیبی، فانتزی‌ها، پاری‌ها و موارد دیگر استفاده می‌کنید و مناطق خاصی از دشمن را هدف قرار می‌دهید تا آن‌ها را از خود دور کنید.

kingdom come deliverance 2 preview d8a8d8b2d8b1daafd8aad8b1 d988 d8a8d8b2d8b1daafd8aad8b1 66c595dba0f2f

ده ساعت موسیقی ضبط شده با یک گروه کر کامل از همه اینها پشتیبانی می کند. من تعدادی از آهنگ‌های آینده را شنیدم که باعث افزایش بیشتر بازی Kingdom Come: Deliverance 2 می‌شود و به پیشرفت‌های ذکر شده در بالا اضافه می‌کند. همه چیز به این بستگی دارد که به نظر می رسد یک بازی بسیار بهبود یافته خواهد بود و دقیقاً دنباله آن باید باشد: یک گسترش طبیعی در اول.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا